Ukategoriseret • 13/01/2014

Hvilken type networker er du?

[vc_row][vc_column][vc_column_text]

WORKSHOP: Fynsk Erhverv sætter kvalificeret spot på networking – og her spiller din personlighed faktisk en stor rolle. Jens Martinus Pedersen fra Unilyze fortæller her hvorfor…

 

WORKSHOP: At være en dygtig networker bliver i stadig højere grad en egentlig erhvervs- og karrierefremmende disciplin.  Hos Fynsk Erhverv er networking altid i højsæde, og derfor inviterer vi nu i samarbejde med Unilyze til en lærerig workshop, som gør netop dig til en endnu bedre networker – med udgangspunkt i din personlighed.

– I denne tid – lige efter jul og nytår – er der mange, som har et håb om at lægge deres kost om, dyrke mere motion og holde op med at ryge. I relation til det med kosten, viser forskning, at man med fordel kan spise efter sin blodtype. På samme måde kan vi dokumentere, at man bør netværke efter sit DNA, lyder det fra Jens Martinus Pedersen, partner i Unilyze som står for workshoppen.

 

– Mange indadvendte personer tror, at de er uegnede som networkere. De tager fejl – de indgår bare i netværk på andre måder end deres udadvendte kolleger. Derfor er det vigtigt at kende sig selv om netværker. Derfor har Unilyze udviklet en personlig netværksprofil 6DINP, som opfanger seks dimensioner, der er med til at præge den måde, som man netværker på. Mange af de gode råd, som man får, når det drejer sig om at indgå i netværk, er skræddersyet til den udadvendte type. Først de senere år er der man blevet opmærksom på at de bare ikke rigtigt passer på alle. Klart nok, for vi er jo forskellige som mennesker, fortsætter Jens Martinus Pedersen og slutter:

– Budskabet er  vi er forskellige og derfor netværker vi forskelligt. Og det skal vi være bevidste om – både som medarbejder og som leder og kollega. 

 

OM WORKSHOPPEN: 

Det finder sted: Tirsdag d. 21. januar kl. 14.00 -17.00 hos Fynsk Erhverv på Albani Torv 4 i centrum af Odense.

Networking handler i høj grad om menneskelige relationer, og derfor tager vores fælles workshop udgangspunkt i de enkelte deltageres eksakte netværksprofil. Vi tror på, at man kommer længst ved at være autentisk og tro mod sin egen natur.

Et andet af workshoppens hovedpointer er, at et netværk ikke bare er et netværk – Der findes mange forskellige typer, og her handler det om, hvilken type, der passer bedst til din personlighed – og til at fremme de formål, som du har sat dig for. I løbet af workshoppen gennemgår vi derfor tre forskellige ’cases’ – dvs. tre forskellige netværk:
OB, Fynsk Erhverv og BNI

Desuden:

  • Sættes begrebet netværk i spil via øvelser og oplæg som en strategisk ressource
  • Præsenteres konkrete bud på, hvordan forskellige typer af netværk kan bidrage til personlig og organisatorisk vækst og udvikling.
  • Introduceres deltagerne for de seks dimensioner, som udgør den personlige netværksprofil.

Alle deltagere på workshoppen får udarbejdet deres egen netværksprofil forud for workshoppen. Der fremsendes link direkte til de tilmeldte

Tilmelding til netværks-workshop 21. januar

Pris inkl. Netværksprofil: kr. 325,00 for medlemmer af Fynsk Erhverv; kr. 525,00 for øvrige

[/vc_column_text][/vc_column][/vc_row][vc_row custom_title=”Tilmelding til event”][vc_column width=”1/1″]

Fejl: Kontaktformular ikke fundet.

[/vc_column][/vc_row]

Sommerhilsen fra direktør Anne Dyrehauge

Kære alle Tak for en fantastisk velkomst i Fynsk Erhverv. Jeg er stadig i færd med at dykke ned i alle hjørner af foreningen, men jeg er ikke i tvivl om, at jeg er landet det helt rigtige sted. I sidste uge sagde vi farvel til Jytte med en flot og meget velbesøgt reception, der […]

VGP rykker ind i Odense med rekordstort grundkøb

Et af de største enkeltstående salg af erhvervsjord i Odense Kommunes historie blev officielt præsenteret tirsdag den 24. juni ved et større pressearrangement på en vindblæst mark, hvor borgmester Peter Rahbæk Juel og rådmand Søren Windell var med til at løfte sløret for projektet. Bag købet står den paneuropæiske ejendomsudvikler VGP, der med underskrifterne har […]

Nye øjne på hverdagen gav inspiration og konkrete løsninger hos Sinatur

Da Fynsk Erhverv spurgte, om Sinatur Hotel Storebælt ville lægge hus til en casedag for Klimaprojektlederne, var svaret ja med det samme. Ikke bare for at give noget videre – men fordi det også kunne bringe noget med hjem. For direktør Louise Hauge Gliese handlede projektet om at få inspiration udefra

Optimismen i fynsk erhvervsliv

Halvdelen af de fynske virksomheder forventer øget omsætning i løbet af de næste 12 måneder – og 8 ud af 10 forventer øget omsætning i løbet af de næste tre år. Den øgede omsætning skal hentes på nye kunder, hvilket indikerer stigende konkurrence. Det viser en ny undersøgelse i Det fynske Erhvervspanel, som Fynsk Erhverv […]

Lars Erik Nielsen har løftet Uretek med dokumentation, faglig vækst og ansvarlighed

Middelfart-virksomheden Uretek har som speciale at etablere og styrke fundamenter under alt fra private boliger til komplekse byggerier. Og at Ureteks eget fundamentet er solidt, er netop bevist med et fornemt regnskab for 2024 – og en solid vækst i indeværende år. “Vi er kommet stærkt fra start i 2025, og som det ser ud […]

Stærke pointer og skarpe trends på Den Fynske E-handelskonference 2025

Temaet for konferencen var ’Tættere på kunderne’, og dagen bød på inspirerende oplæg, praktiske erfaringer og strategiske perspektiver.

Tim Frank Andersen: AI-udviklingen kræver handling nu – virksomheder risikerer at falde bagud

Mange virksomheder tøver stadig med AI, men ifølge teknologi- og AI-ekspert kan den tøven blive dyr, når konkurrenterne rykker hurtigt frem

Anne Dyrehauge bliver ny direktør i Fynsk Erhverv

Fynsk Erhverv har ansat 36-årige Anne Dyrehauge som ny direktør. Hun tiltræder stillingen den 1. juni 2025 og afløser Jytte Reinholdt, der efter eget ønske fratræder efter 17 succesfulde år på posten.

Vejlø: Fremtidens vindere kombinerer teknologi og menneskelig indsigt

Når fremtidsanalytiker og direktør for Elektronista Media, Christiane Vejlø, taler ved Fynsk Erhvervs arrangement om vækstbarometeret den 3. juni, bliver det med et klart budskab: Der er masser af gode grunde til fortsat at satse på det menneskelige.