Nyheder • 24/06/2013

ADVIZOR IT – En god forbindelse

LEJ EN IT-AFDELING: IT er en vigtig livsnerve i enhver virksomhed. Hos konsulentvirksomheden Advizor IT har de derfor et helt team klar til udrykning.

Hvis du ikke har din egen IT-afdeling – kan du leje en.

Det giver mening for mange mindre virksomheder at have et fleksibelt IT-konsulentbureau tilknyttet fremfor en dyr “stationær” IT-afdeling, der også skal driftes og administreres.
Hos fynske Advizor IT står de klar til udrykning ved både akutte IT-problemer – men også i forhold til at implementerer helstøbte hosting-løsninger.

Behovene er lige så forskellige som kunderne, hos Advizor IT  har man derfor organiseret sig i tre teams, der afspejler den måde, kunderne bruger deres produkter på, nemlig indenfor: Proces, Strategi og Teknologi.
Men det handler også om tilstandsvurdering, analyse og generel planlægning af, hvordan Advizor IT bedst muligt når de mål, som IT-strategien skal være med til at realisere.
Teknologi dækker over de konkrete IT-løsninger, som Advizor implementerer. F.eks. en Small Business Server, en PC installeret med de rigtige programmer eller en Hosted Exchange.

Som kunde bliver du tilknyttet et af de tre teams. Alt sammen for at sikre en fokuseret indsats og en målrettet service.
Alle mennesker kan lide, at der er nogen, der gør sig umage for dem

– Vi er IT-entusiaster, men ikke nørder. Vi kan finde ud af at tale med folk. Det er vi faktisk rigtig gode til. Vi forventer ikke, at vores kunder interesserer sig særligt meget for IT. Det skal jo bare fungere. Vi er til gengæld sikre på, at alle mennesker kan lide at mærke, at der er nogen, der gør sig umage for at give råd og hurtig hjælp, hvis der opstår problemer. Vi tror også, det betyder noget, at vi har vores egen stil, og at vi er gode til at se IT-behov og sammensætte den rigtige pakke hver gang.


Læs meget mere på www.advizor.dk – og mød alle på holdet: 

DAMIFO: Vidensdeling kan være genvejen til fremtidens løsninger

Vidensdeling og samarbejde er, Ifølge direktør i DAMIFO Martin Johansen, nøglen til at klare de stigende krav til virksomheden og føre den trygt videre. Derfor har han meldt sig ind i Fynsk Erhvervs direktørnetværk for at drøfte hverdagens udfordringer og hente inspiration fra andre erhvervsledere.

Fynsk Erhvervs cykelnetværk på toppen

Som om de stejle bjerge ikke i sig selv var udfordring nok. Også vejret viste sig fra den lunefulde side, da 40 fynske erhvervsfolk sled sig op ad Pyrenæernes nådesløse stigninger under årets strabadserende udfordring i Fynsk Erhvervs cykelnetværk Business Challenge. Men hverken regn, torden og kølige vinde over grænselandet mellem Frankrig og Spanien forhindrede netværket […]

Vi kan hjælpe dig med arbejdskraft

Optimismen stiger i det fynske erhvervsliv, og det samme gør efterspørgslen efter kvalificeret arbejdskraft. Vi kan hjælpe dig med at rekruttere dine næste medarbejdere. Som partnervirksomhed i Fynsk Erhverv har du direkte adgang til veluddannede medarbejdere, der står klar til med ny viden og energi at løse netop de arbejdsopgaver, som presser sig på i […]

Mindeord om Preben Greibe

Preben Greibe (79 år) er gået bort. Han vil blive husket som en tidligere respekteret og dedikeret administrerende direktør for Danske Fragtmænd Fyn og for hans mangeårige engagement i Industri- og Handelskammeret Odense-Fyn. Her gjorde han et varigt indtryk som formand i en strategisk vigtig periode frem til 2008, idet han var en central figur […]

Fremtidens arbejdskraft og attraktive arbejdspladser i fokus

Engagementet var højt og stemningen god ved Viden til Vækst-Konferencen i september på Odense Teater.  Det var også et vigtigt tema, der var på agendaen og havde trukket flere end 200 fynske erhvervsledere til, nemlig fremtidens arbejdskraft og attraktive arbejdspladser. Gik du glip af konferencen? Så kommer her nogle af pointerne: Psykologisk tryghed er en […]

Nyt Whitepaper afslører mod og handlekraft i fynske virksomheder

Det ligger dybt forankret i Fynsk Erhvervs DNA, at vi bidrager til hinandens udvikling og vækst ved at bringe værdifuld viden, erfaringer og kontakter i spil for hinanden på tværs af  virksomheder og ledelser. Det er dette Whitepaper et godt eksempel på.  Her møder du Lars Hedal, Mads Pedersen, Mogens B. Christensen, Michael Søndergaard, Kim Birkerød og Erik Sandberg - alle topchefer i spændende fynske virksomheder, der viser vejen til succes.

De yngste skal sikre fremtiden i tømrerfirma

Foto: Lasse Gade Bonde og Patrick Vangsgaard Christiansen fra Tømrer- og Snedkerfirma Kolster A/S på Craft-festival i Middelfart Middelfart: Ligesom i resten af byggebranchen har ledelsen i Tømrer- og Snedkerfirma Kolster A/S for længe siden set skriften på væggen: Middelfart-virksomhedens fremtidsudsigter står og falder med evnen til at fastholde og tiltrække nye medarbejdere. Af samme grund […]

Guldtfeldt: Investering i medarbejderne og fællesskaber er en god forretning

Interview med Kim Birkerød, administrerende direktør i Guldfeldt og Hans Jørgensen & Søn Da Kim Birkerød tiltrådte som direktør for otte år siden, var det en målsætning, at Guldfeldt ikke længere udelukkende skulle være et tømrer- og snedkerfirma men derimod Central Danmarks bedste entreprenørfirma. ”For at påbegynde den proces måtte jeg vide, hvordan forretningen fungerede. […]

Egeskov-direktør er blevet klogere på bæredygtig forretningsudvikling

Egeskov Slot har skærpet fokus på dokumentation af bæredygtighedsindsatsen for at leve op til kravene fra kunder og gæster. Og for at være klar til fremtiden har direktøren trådt ind i Fynsk Erhvervs Videnforum for Bæredygtig Forretningsudvikling.