Danske Bank
Platin CVR-nr 11111111
Erhvervsservice/finanssektor/rådgiver/konsulent
9625 medarbejdere
Albani Torv 2
5000 Odense C
Aktieselskab
Etableret: 01-01-2002
Danske Bank er en nordisk universalbank med stærke lokale rødder og tætte forbindelser til resten af verden. I mere end 145 år har vi hjulpet mennesker og virksomheder med at indfri deres ambitioner.
Den bedst mulige kundeoplevelse
Uanset hvilken situation en virksomhed befinder sig i, har vi for det meste set noget lignende tidligere. Vi bruger vores erfaring til at give vores erhvervskunder værdiskabende rådgivning og målrettede løsninger, uanset om de er enkeltmandsvirksomheder eller multinationale koncerner. Vi løser alle opgaver lige fra de mest komplekse til de mest basale.
Vi ønsker altid at give den bedst mulige kundeoplevelse. For at vi kan det, er det nødvendigt, at vi kender vores kunder: Hvad holder dem vågne om natten, hvad er deres mål, og hvordan kan vi hjælpe dem med at indfri deres fulde potentiale?
Vores anbefalinger bygger altid på den enkelte virksomheds situation og størrelse. Der er tidspunkter i en virksomheds livscyklus, hvor der er behov for specialrådgivning – f.eks. i forbindelse med international udvidelse, opkøb og ejerskifte. Disse situationer er strategisk vigtige, og vi har de løsninger, der gør det muligt for virksomheder at drage fordel af vores erfaring i en lang række situationer.
Nem daglig drift og nye muligheder
Vores erhvervskunder får adgang til de mest innovative digitale løsninger på markedet, som letter deres daglige drift og baner vejen for nye muligheder. De er nemme at anvende, fleksible og sikre.
Den bedst mulige kundeoplevelse
Uanset hvilken situation en virksomhed befinder sig i, har vi for det meste set noget lignende tidligere. Vi bruger vores erfaring til at give vores erhvervskunder værdiskabende rådgivning og målrettede løsninger, uanset om de er enkeltmandsvirksomheder eller multinationale koncerner. Vi løser alle opgaver lige fra de mest komplekse til de mest basale.
Vi ønsker altid at give den bedst mulige kundeoplevelse. For at vi kan det, er det nødvendigt, at vi kender vores kunder: Hvad holder dem vågne om natten, hvad er deres mål, og hvordan kan vi hjælpe dem med at indfri deres fulde potentiale?
Vores anbefalinger bygger altid på den enkelte virksomheds situation og størrelse. Der er tidspunkter i en virksomheds livscyklus, hvor der er behov for specialrådgivning – f.eks. i forbindelse med international udvidelse, opkøb og ejerskifte. Disse situationer er strategisk vigtige, og vi har de løsninger, der gør det muligt for virksomheder at drage fordel af vores erfaring i en lang række situationer.
Nem daglig drift og nye muligheder
Vores erhvervskunder får adgang til de mest innovative digitale løsninger på markedet, som letter deres daglige drift og baner vejen for nye muligheder. De er nemme at anvende, fleksible og sikre.
Virksomheden har ingen jobopslag.
Henning Fuglsang
Rådgiver