Arrangement

Håndtering af den vanskelige samtale

Få inspiration og gode råd til, hvordan en nødvendig samtale med en medarbejder kan blive mindre vanskelig.

Som leder skal man sikre, at medarbejderne performer og har den rette adfærd, hvis de ønskede resultater skal opnås. Det betyder, at du som leder skal sætte ind, hvis noget skal ændres. Det kan være en vanskelig samtale at tage – især hvis ændringen handler om noget mere personligt, adfærd og sygefravær.

På dette online event får du værktøjer og inspiration til at forberede og gennemføre den vanskelige samtale, på en måde der kan gavne virksomheden, dig og medarbejderen.

Der sættes fokus på:

  • Hvordan man får det ønskede budskab igennem på den vanskelige samtale
  • Hvordan man takler uventede eller voldsomme reaktioner hos medarbejderen
  • Hvordan man forbereder, gennemfører og følger op på den vanskelige samtale

Målgruppe:

Webinaret henvender sig til dig som er personaleansvarlig, leder eller HR-medarbejder, som gerne vil have inspiration til den vanskelige samtale.

Der vil være mulighed for at stille spørgsmål til underviseren undervejs i chatten – ligesom vi lægger vægt på, at deltagerne kan dele gode erfaringer.

Du vil, efter deltagelse på dette kursus, automatisk modtage et digitalt kursusbevis direkte i din indbakke.