Arrangement
Den Fynske E-handelskonference – tættere på kunderne 2025

Kom tættere på dine kunder
Det er blevet tid til at komme tættere på kunderne. Verden bliver mere splittet, og fjernasiatiske forretninger møver sig ind på markedet. Forbrugerne kan føle sig klemt og synes måske, at der er meget, der er blevet lidt sværere at stole på. Det betyder, at det er på tide at komme tættere på kunderne og give dem den værdi, de hungrer efter.
Vi sætter en dag af til at dykke ned i, hvordan man skaber gode kundeoplevelser, der sikrer tryghed og loyalitet i en verden i forandring.
Har du digitalt ansvar, eller er du virksomhedsleder, så tag det første skridt tættere på kunderne – Tag til Den fynske E-handelskonference.
Dagens program
Kl. 9-9.15 • Velkomst
v/ Lars Hedal, CEO i Hesehus og Jytte Reinholdt, Direktør i Fynsk Erhverv
Kl. 9.15-9.55 • Sådan sikrer du kundeloyaliteten med digitale værktøjer
v/ Lasse Roth, E-commerce Platform Manager hos Davidsen
Davidsen har skabt et onlineunivers, der tilbyder kunderne så meget ekstra værdi, at de ikke engang overvejer, om de skal skifte leverandør. Hør hvordan Davidsen giver kunderne det, de har brug for og sikrer kundeloyaliteten.
Om Davidsen A/S
Davidsen er en af Danmarks største trælaster og er blandt de hurtigst voksende på omsætningen. Davidsen har 32 butikker i Danmark og har et stort fokus på at gøre bæredygtigt byggeri lettere for alle.
Kl. 10.05-10.45 • Trends i e-handel lige nu og om lidt
v/ Lars Hedal, CEO i Hesehus
Det står aldrig stille i e-handel. Der kommer hele tiden nye måder at gøre det på, og kunderne ændrer sig. Men hvad er de allervigtigste tendenser lige nu, og hvordan gør man sig relevant for kunderne i 2025? Det giver Lars Hedal dig en uundværlig overflyvning af.
Om Hesehus
Hesehus er Danmarks førende e-handelshus. De udvikler prisvindende e-handelsløsninger til både B2B-og B2C. Kunderne tæller virksomheder som bl.a. Matas, Babysam, Harald Nyborg og Kansas.
Kl. 10.55-11.35 • Vind hele verden med unikke kundeoplevelser
v/ Mads Reiflin Johannesen, Head of Global Marketing & E-commerce hos Micro Matic
Micro Matic har lanceret en global platform, hvor de kan lave unikke kundeoplevelser i hele verden. Uanset om det er til direkte salg til kunderne eller gennem de store B2B-distributører. Kom og bliv inspireret af, hvordan du kan bruge din e-handelsplatform til at forenkle tunge processer og nå ud til markeder i hele verden.
Om Micro Matic
Micro Matic, grundlagt i 1953, er verdens førende leverandør af løsninger til udskænkning af drikkevarer. Deres e-handelsplatform er nøglen til at markedsføre og sælge udskænkningssystemer til barer, restauranter og hoteller i mere end 120 lande verden over.
Kl. 11.45-12.25 • En overraskelse lidt endnu…
Vent og se. Du kan godt glæde dig.
Kl. 12.30-13.30 • Frokost og netværk
______________________________________________________________________________
Tema: Digitalisering
Det Fynske Vækstbarometer analyserer, hvordan virksomheder på Fyn arbejder med inden for fem vækstindikatorer: Digitalisering, Bæredygtighed, Internationalisering, Professionalisering og Kerneressourcer. Læs Det Fynske Vækstbarometer her