Arrangement

B2B EXECUTIVE DAY

Vækst top- og bundlinje med digitalisering

Snakker I digitalisering i direktionen og udnytter I jeres fulde potentiale? Er digitale salgskanaler en del af jeres fremtidige strategi? En moderne e-handelsløsning kan styrke projektsalg, accountsalg og aftersales og samtidigt optimere interne processer i produkt, salg, marketing og kundeservice, men hvordan ser den succesfulde e-handelsløsning ud?

Få svarene, når Fynsk Erhverv i samarbejde med Hesehus inviterer til en dag i B2B e-handlens navn, og hvor fire virksomheder præsenterer, hvordan et strategisk initiativ bliver en succes.

Dagens Program 

09.00-09.15: Velkomst
v/Fynsk Erhverv og Hesehus

09.15 – 09.55: Digitalisering der effektiviserer projektsalg
v/ Jens Christian Christiansen, BCM Transtech
BCM Transtech producerer og sælger avancerede kundetilpassede lagerløsninger, hvor salgsprocessen let kunne være 2 måneder fra en kunde havde ønsket tilbud. Med nyt digitalt værktøj er salgsprocessen reduceret til 2 timer – hør hvordan BCM Transtech skabte en e-handelssucces der blev finalist ved “Årets Digitale SMV:Omstilling” i 2021 med deres løsningssalg.

10.05 – 10.45: Hvorfor har alle ikke en kundeportal?
v/ Christina Bruus-Jensen, ICM Safety
Alt peger på digitalisering. Alt peger på at tilbyde kunder service, præcis når de ønsker det. Alt peger på selvbetjening. Men hvis dette er svaret, hvorfor har alle så ikke en top-tunet kundeportal? Mange har slet ikke en. Spænder vi i B2B ben for os selv? Hør mere om de udfordringer, man møder internt og eksternt på vejen mod den realistiske ideelle løsning

11.00 – 11.45: En løsning der hjælper bæredygtighedsstrategien
v/Mikkel Bang Hedelund, Davidsen
Davidsen har udvidet deres tilbud overfor deres kunder og skabt kundeloyalitet ved at bruge bæredygtighedsagendaens mange krav til dokumentation og data. Udfordringerne er vendt til muligheder for at differentiere sig i markedet. Deres investering i e-handel har gjort at de kan tilbyde services indenfor bæredygtighed, som gør en forskel for kunden – De er med deres løsning blevet mere end en grossist for deres kunder.

11.45 – 12.30: Frokost 

12.30 – 13.15: Stærk differentiering i markedet med digital løsning, der tilpasser sig kundernes behov
v/ Thomas Aslak Søholm, Fristads & Kansas – en del af Hultafors Group
Fristads & Kansas sælger arbejdstøj i store dele af verden. En verden med mange forskellige behov. Deres e-handelsløsning har gjort det muligt med én platform at skabe 200 kundespecifikke webshops til 180.000+ brugere. Løsningen har gjort internationalisering nemmere og er blevet en afgørende faktor i indsalg. Samtidig har løsningen optimeret mange interne processer – både for kunderne og for Fristads & Kansas.

13.15 – 14.00: Tak for i dag og netværk 

Mød oplægsholderne:

* Gratis deltagelse forudsætter tilmelding til Fynsk Erhvervs Nyhedsbrev. Du skriver dig op via tilmeldingslinket